JULAFTON

Just nu så sitter mina kära föräldrar och viskar i köket när dom slår in alla julklappar medans jag sitter här uppe och lyssnar på prasslet av julklappspappret. En kär tradition som inte får brytas.

Medans jag suttit här och fiffilurat på vad som kan finnas i mitt paket där nere i köket så har jag redan hört flera GOD JUL, ett från Boston till och med. Men jag måste säga att julkänslor har inte hunnit komma till mig riktigt än. Jag vet inte riktigt vad det beror på, men jag hoppas på att när jag med magen full av julmat och julgodis myser hos mina underbara kusiner 400 meter hemifrån och tittar på kalleanka, förväntansfull på att jultomten ska komma så kanske julkänslorna dyker upp.

GOD JUL PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0