Julklappar

Varje år så bestämmer jag mig i November att iår så ska jag minsann börja handla julklappar redan nu, lika bra att man får det gjort. Men iår har jag också precis som alla andra år skjutit upp julklappshandlingen och sitter nu här den 22 december utan en enda inhandlad julklapp. Så just nu är det enda som stoppar mig från julklappshandling en långsam Hannah och en långsam Malin, vars säng jag myser i just nu. Dessa två flickor var inte lika morgonpigga som jag var idag minsann.

Malin tycker att jag borde skriva hur snygg hon är, och jag kan ju inte annat än att hålla med.
Sjukt vad snygg du är malin.

PUSS


Kommentarer
Postat av: AMANDA

Ska vi inte flytta över "linnes helg upplevelser" hit? :D

2008-12-22 @ 19:48:00
Postat av: maaalin

tack linnea, tack!

det värmde som en brasa på nordpolen,

som simon på ditt julbors

och som carola bland främlingar

(okej, den sista var värst av alla liknelser)

2008-12-23 @ 21:45:05
URL: http://malingab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0