som alla andra

jaha, då har man gått och skaffat blogg precis som alla andra. Jag skyller på dig Erik.
Jag måste erkänna att hittills så har mitt bloggande inte gått så bra eftersom jag nyss skrev mitt första blogginlägg som poff helt plötsligt försvann. Så jag börjar om helt enkelt. Frågan är vad jag ska ha den här bloggen till, eftersom jag inte har någon aning om vad jag ska skriva. Det återstår att se.

Jag kan ju börja med att i min underbart fina blogg skriva om något som hänt mig idag, även om det kanske inte finns så mycket som är värt att nämnas.

Idag så har jag träffat en oxe som växt upp en gård i närheten där jag bor, han var en lycklig oxe som hette Simon. Han kom till oss i lådar och det var dags för mig att börja sortera och paketera oxen Simon som det fanns väldigt mycket av. Strax innan middagen så var det dags att tillaga Simon, han fick bli köttfärs och var väldigt god. Jag stötte också på Simon senare under kvällen då det var dags att göra små Simon-köttbullar, nu lagom till jul.
Vi ses på julmiddagen igen Simon!

Ja, då har man skrivit sitt första blogginlägg, hoppas det roar.
Nu tänker jag ta pappas råd och hoppa i säng.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Erkoooo

det här med simon måste nästan sluta nu.. det känns..fel..

2008-12-22 @ 00:54:22
URL: http://egocentrico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0