nytt försök

nytt försök med bloggen och nej det bådar inte gott. Precis som förra gången så skriver jag ett inlägg, sitter nöjd och tänker att "hm, det här med bloggande kanske kan funka" men nej, poff så är mitt inlägg borta. Jag misslyckades igen, det ser inte ljust ut.

Vad har hänt i mitt liv på sistonde de?

Jag är nyss hemkommen från Småland, efter att varit strandsatt i Stockholm.
"Tyvärr, din biljett är inte giltig"

i panik försökte jag ta mig hem vilket resulterade i att jag fick sova på golvet på ett senare tåg, överfullt av stockholmare påväg till Åre över påsken. "aah men guud vad typ dåligt bemannat det är här" - jo, det kan ha att göra med att bistron inte är öppen klockan 1 på natten tjejer. Men ta för er ändå tjejer.

Men hemkommen är jag i alla fall, några kilo tyngre efter all mat farfar har tryckt i mig och några kilo lyckligare efter att fått springa omkring i solen med blommor i handen jagandes fjälrilar.

GLAD PÅSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0